Mehtaptvz ben spiral taktiramam takıntı olur ciktimi oynadımi diye iğneyi tercih ettim adeiyken takilmali dedi eve zaten adetin 4. Günüydü vurdular niye bilmiyorum bı mutsuzluk çöktü üstüme adet tarihimde belli bakalım düzensizlik olacakmi gününü bekliyorum