Biz 29 aylığız ve en başından beri yemek sorunumuz var aşırı yemek seçiyor ve sanırım anneleri yıpratan en büyük sorun bu olsa gerek “yemeyen çocuk” bazen ağladığım bile olmuştu 🤕 ne yapsam ay bu acı deyip yemiyor birde uyuyo numarası yapiyo gulsemmi aglasammi bilemiyorum 😂 onun haricinde öğlen uykumuz 2_3 hafta önce bitti uyumak istemiyor bende zorlamıyorum akşam 21.30 22.00 gibi uyuyor sabah ta 10 gibi bazen 10.30 ta uyanıyor sizde durumlar nedir 😇