Sevgi1 seni öyle iyi anlıyorum ki bebeğim yeni doğdugunda emmedi 1 saat uğrasıyodum uyandırmak için uyanıyodu 2 dakıka emiyodu sonra uyuyodu tekrar boyle olunca sarılığı çok yükseldi hastanede yattık doktor emzir sonra 30 cc mama ver sütünü sağ emzirdikten snra yine 30 cc ver sarılığı atlatana kadar öyle yap demişti bebeğim 18 günlük daha yeni yeni alıştı emmeye