Minenur123 5.5 aylıkken başadık. İlk önce sebzelerle, günde 1 kere, öğle öğününde, 3 gün kuralıyla başladık.
Yaklaşık 10-12 gün sonra ikindi öğünü olarak da yoğurt denemeye başladık. Yoğurttan sonra da meyve tadımlarına başladık. Sonra da yumurta tadımı ile kahvaltı öğününe başladık. Fakat ben ilk başlarda çok önemsemedim açıkçası, sadece tadımla gittim çünkü 9 aylık oluncaya kadar asıl besin anne sütü. 9 aylıkken artık alacağı kaloriler %50 ek gıda %50 anne sütü oluyor, o zaman daha önemli oluyor. Şu anda 10.5 aylık, 9 aylık olduğundan beri kahvaltı, sabah uykusu sonrası ara öğün, öğle yemeği, öğle uykusu sonrası ara öğün ve sonra da akşam yemeği diye gidiyorum. Ilk başlarda akşam vermemek gerekiyor.