Hanımlar oğlum bir kaç gündür gripti. Doktora götürdüm kulak iltihabı olmuş dedi 🙄 17 ay 5 günlüğüz. Yaşayan var mı ? Neler yaptınız, nasıl geçti? Doktorun verdiği ilacı oğluma aşırı zorla içiriyorum, resmen reddediyor içmemek için direniyor 😔 sürekli de huysuz, elini kulağına da götürüyor 🤦🏻♀ me yapabilirim bilmiyorum canım sıkılıyor artık 😔 oğlumdan bana da geçti beraber gribiz oda düzelmiyor 1 haftadır iyileşemedik bir türlü. Gerçi bende kendime bakamıyorum hastalıktan olsa gerek 1 haftadır nerdeyse doğru düzgün hiçbişey yemez oldum nasıl düzeleceğiz böyle hanımlar yardımcı olur musunuz? 🙄