Masal1809 Iyi geceler anneler kızım 7 aylık bugün yerde dökerken kolu altında kalmış ağlamış genelde kalınca ağlar eşim de kolunu almış biraz daha ağlamış ben duştaydım o sıra. Sonra da fark ettim tek koluyla uzanıyor her şeye diğeri geride kalıyor huzursuzda baya hemen acile gittik şansımıza ortopedi doktoru varmış röntgen çekindik dirseği çıkmış dedi eliyle oynadı biraz sonra biraz daha iyi eve geldik arada ağrıyor galiba bükülünce çok ağlıyor yarın tekrar gideceğiz ama ben çok üzgünüm sizinle paylaşmak istedim.
Egelim Masal1809 Çok geçmiş olsun, rabbim beterinden korusun. Ah keşke imkanımız olsa da bütün gelebilecek zararlardan koruyabilsek yavrularımızı. Böyle böyle büyüyorlar annesi, soğukkanlı olup onları sarıp sarmalamalıyız, onara en iyi ilaç biziz 🌸
Masal1809 Bebegim_28 çok teşekkür ederim evet o kadar masumlar kii Rabbim bütün meleklerimizi korusun.
Masal1809 Mugeela44 Teşekkür ederim. Ah babası çok dikkatlidir benden daha nazik davranır aslında. Bebeğim biraz kilolu doktor ondan da olmuş olabilir birden bütün yük koluna gelmiş olabilir dedi.
Masal1809 Egelim Ahhh çok doğru dediniz gerçekten de keşke birşey olmasa ama imkansız evet böyle böyle büyüyorlar. Çok zormus ama ağladıkça çare bulamamak anneliğin en kötü yani bu galiba elinden birşey gelmediği anlar. Çok teşekkür ederim yazınız içinde.