NurKafadar Yagmuur001 Çok geçmiş olsun 🌸bende aynı durumdayım aşırı şekilde kaşınıyorum özellikle geceleri kaşımaktan her yerim yara oldu .Eşimde yeni yeni kaşınmaya başladı kıyafetleri ve kullandığımız çarşafları vs. 3 gün bi poşette bekletip öyle yıkadım doktora gidemedim henüz ama elimden geldiğince çözüm bulmaya çalışıyorum beyaz sirke çok iyi geliyor diye duydum birde onu deneyeceğim umarım bebeklerimize geçmeden atlatırız 🙏🏻
Ebrel Yagmuur001 suriyelilerden bulaştıgı söleniyor ki eczanelerde doğruluyor adamlar günlük olarak kweleda bit ve uyuz şampuanı kullanıyorlarmış
Bugra_0705 Yagmuur001 yeni bir arkadaşımın 2 buçuk aylık bebeği oldu uyuz kapmış çocuk kqşıntıdan ölüyordu cildiye ye götürdüler de anca öyle şükür şimdi iyi ama salgın var demiş doktor herkesin dikkatli temkinli olmasında fayda var
Ebrel Boş yere başka şeylere para harcamayın wilkinson pomad alın reçetesiz 20 lira 3 gün sürceksiniz halıları koltukları silip çarşafları en az 60 derecede yıkayın cumadan pazartesiye kadar sürün işe falan gidilmez o kokuyla haberiniz olsun
CekirdeksizLimon Yagmuur001 Uyuz diyince diken diken oluyorum. Bizde yaklaşık 3 ay atlatamadık. Önce eşim sonra ben sonra kızıma geçti. En son sinirimden ağladığımı hatırlıyorum. Tek tavsiyem boool sirke. Herşeyi sirkeyle yıkayıp silin. Ve 3 günlük krem rutinini eksiksiz yapın. Bebişin oyuncaklarına varana kadar yıkayın. Hergün nevresim değiştirin. Ve bence tek etkili krem wilkinson. Atlatalı 1.5 aya geliyo evden hala tam manasıyla kokusu çıkmadı ama şifası bu bence. Tez vakitte kurtulun inşallah
Yagmuur001 CekirdeksizLimon inşallah canım ya eşim alacak bugun ilaç deneyecez koltukları kefan sirkeyle siliyorum şimdi evi iyice sirkeyle temizleyeceğim atlatırız bizde inşallah ya
UsengecHatun Yagmuur001 nasıl oldunuz ? Bende bitane reçete var uyuz için ilaç hazrlaması isterseniz size ata bilirim
Yagmuur001 UsengecHatun bende bilmiyorum canım kremi aldık talaş gibi kokuyor kahverengi bir karışım sürdüm 3 gün bekleyip yıkanacakmış seninkide oylemiydi
Bill Yagmuur001 benimde Istanvuldaki akrabalarımda varmis. Buda yeni bir virus cesidi deniliyo. Lutfen olmasin oyle bisey😣😣
Almira76 Yagmuur001 çok geçmiş olsun canm bizimde bir akraba öyle olmuştu bebeğe de geçmişti ilaç falan kullandlr geçmedi sonra babm kaşınmaya başladı öyle böyle deyil arastirdk alovera çiçeği jeli iyi geliyormuş babama denedik gecdi çok şükür o akrabaya da iki dal gönderdim onda da azalma var
Yagmuur001 Almira76 hıı tamam canım bu ilaç fayda etmezse denerim çok kötü kokuyor ilaç ya bebeğimde gözle görülür bir şey yok bakıyorum vücuduna ama gecelerı çok aglayarak uyanır oldu 😞 inşallah yoktur onda ya kıyamam kaşıyamazda😔