Egeninannesi123 Bebeğim 2.5 aylık kakasında bugün beyaz şerit şeklinde biseyler vardi başına gelen var mı
Aygldgnc Egeninannesi123 benim bebeğimin de doğduğumdan beri beyaz beyaz ya ip gibi ya ufak toplar halinde beyazlıkla oluyordu önemsemedim pek kaka yaparken sıkıntı çekmiyordu çünkü meğersem alerjisi varmış süt ürünlerine kestim süt ürünlerini beyazlıklarda geçti