Kızlarr benim bebeğim aşırı gazlı ve kolik anne sütüde alıyor ama krize girdiği zamanlar göğsümü asla tutmadığı için doktor arada mama takviyesi vermemi söyledi evolvia ac antikolik mamayı kullanıyordum bitince eczanelerden bulamadım kaç yeri aradım mecbur aptamil comformil aldım buda gaz için bir mamaymış sizce iyimidir kullananlar varmı aranızda