Berfingngrn Bebeğim şuan 4 aylik ve süt alerjisi var sadece anne sütü alıyor ben diyet yapıyorum. Doktorumuz 5. Ayda ek gıdaya başlayalım dedi ama nasıl başlıcam nelerle başlıcam hıc bilmiyorum bilenlerden yardım istiyorum.