deniz_s bende soguk alginligindan dolayi yatirmistim 1 hafta yatti cikarttilar. ama seni cok iyi anliyorum rabbim sana guc kuvvet versin. benim ayaklarim hastaneden eve donmuyirdu. oldr agladik okadar uzuldum ki bebegim hastaneden cikti sutum kesildi… uzme kendini daha iyi olarak kucagina verecekler rabbim minige sifalar versin.. mubarek gunlerde