Mom084 Yok artık ya ne yapacağımızı şaşırdık artık bende covid oldum ateş hariç her belirtim vardı hemen test yaptılar hatta ciğerlerime inmiş hastanede yattım mesela geçen gün kız kardeşim gitti belirtiler var diye hemen test yapmışlar çok şükür negatif çıktı bu hastalığın şakası yok artık doktorlar bunu anlamıyor ama