Hanımlar genital bölgesinde afedersiniz iki dudağın üatünde böyle kabarcık kabarcık çok kaşınıyo kızım daha önce pişikti komple poposuna kadar sonra sudocrem kullandık pişiğe iyi geldi ama mantar tarzı oluştu şimdide dün sağlık ocağına götürdüm bakmadan doktor hamazinc ve fito yazdı ama fayda eder gibi durmuyo kaşınmaya devam neler yapabilirim yardımcı olun lütfen