Yeni13 TheLatte bende sleepy kullanıyorum şuan sadece sızıntı sıkıntım var oda hepsinde oluyormuş normalmiş zaten
Zynep Yeni13 prima sızma konusunda cok iyi . Ben de sızma sorunu yaşadım diğer bezlerde prima da olmuyor