Mom091 Mom091 kıyamam ya 🥰 benim kızım da demişti bir ara annecim özür dilerim diye şaşırmıştım sonra sen bişey yapmadın ki neden özür diliyosun bebeğim demiştim yani reklamlarda çizgi filmlerde bazı yerlerde olabiliyor ve çocuklar hicbiseyi unutmadıkları için söyleyebiliyolar canım 🥰 Benimki de 28 aylık bir yerden duymuştur kafana takma şu yazdıklarından belli nasıl güzel bir anne olduğun 🥰