Kızlar kaynana postları daha tatlı geliyo biliyorum ama sormam lazım. Bebeğim bikaç gündür ishal gibi kaka yapıyor afedersiniz. Böyle sıvısı katısı ayrı gibi ve yediklerini sindiremeden çıkarmış oluyo. Var mı bu durumu yaşayan. Ben çok öenmsemedim ama geçmedi haala. Dr umuz dişlerden dedi dün sorduğumda. Yine de içim rahat değil. 15 aylık olucaz bu arada. Azılar yaptımı sizde de böyle bişey. Bide afedersiniz kusma gibi değişik kokuyo :(:(