Merhabalar kızlar 5 ay 3 günlük bebeğim var. 40 im çıkınca spiral taktırdım ondan düzensizlik oldu sandım iki ay sonra çıkarttırdım hapa başladım bir ay düzenliydim şimdi yine leke geldi. Sadece emziriyorum bir de. Normal mi bu gerçekten endişelendim😣