Teomanim
2 Ay 12 Günlüğüz . Bahsettiğiniz Sıkıntıları Bizde Yaşadık Taaki 2 Ay 1 Günlük Olana Kadar .
Gaz Sıkıntımız Vardı Onu Kiraz Çekirdekli Kemerle Hallettik Çok Şükür , Damla Ve Türevi Şeyleri Kullanmamak İçin Çok Direndim Çok Uykusuz Kaldım Ama Başardım Sonunda 😌 ,
Gaz Bitti Fakat Hala Ağlamaya Devam Ediyordu Huzursuzdu , 2 Ay 1 Günlükken Sünnet Ettirdik Ve O gün Bu Gündür Hamd Olsun Rabbime , Pipiden Giden Fazlalıkla Huysuzlukta Gitti , ☺️