eylulmeselesi Kızlar merhaba gogsumun altında oyuk yaralar olustu kızarıklık doktor egzama dedı surtunme egzaması ama sankı artıyo ya korktum boyle olan var mı cıldıye doktoruna gıttım egzama dedı baktı kremler verdı bır kac gun ıhmal ettım surmedım boyle olfu
Mavibattaniye eylulmeselesi oyuk yara bilmem ama nokta nokta ise bebegimin yanaginda vardi locoderm mi neydi adi onh verdi bebek kullaniyosa sen de kullanabilirsin gecmis olsun alarm kur canim hava almayan yer ve cok terleyen bir yer daha da buyumesin
eylulmeselesi Mavibattaniye valla bende kızarıklık noktp nokta sonra yara oluyor açılıyor doktprum oyle dedı bılıyodur demı korktum
Mavibattaniye eylulmeselesi dr ne dediyse dogrudur oyuk diyince sasirdim eczaneye sor ona gore al gerekirse fotosunu cek goster eczaciya dr a guvenmediysen
Behiyee Benimde aynı oldu tatlı bir kaşıntı ara ara tutuyordu bebeği emzirirken terlemeden oluyormuş gögüs altları bana sosyete uyuzu dedi ilaç aldım sürdüm bir haftada geçti