sutlukahve07 3 ay 18 günlük bebeğim son birkaç gündür aşırı huzursuz daha önce hiç böyle olmamıştı uyumuyor ve emmek istemiyor acaba 4 ay atağına erken mi girdi?
Tugcedursun sutlukahve07 Google dan atak hesaplama yazın normal doğması gerektiği günü yazıyorsunuz ordan bakabilirsiniz 🙂 meme reddi sürekli ağlama sürekli kucak isteme uykuya direnme uyurken ağlama uyanırken ağlama…. 23 gün kalmış perişanım..
Durukusunannesii sutlukahve07 benim 3 aylıkken başladı 5 aylıkken bitti hatta tam bitti diyemem ama eskiye göre çok çok iyiyiz suan
Denizgozlum sutlukahve07 erken başlamamış tam haftasındasınız. 4. Ay atağı 14. Hafta civarında başlar. 20. Haftada biter. Tabi tam gününde 40 haftalık doğan bebek için geçerli bu. Eğer daha erken ya da daha geç doğduysa haftasını ona göre hesaplamanız lazım
sutlukahve07 Tugcedursun Allah sabır versin size benim birkaçgündür böyle ama çok zormuş gerçekten çok mızmız herşey ağlıyor.
sutlukahve07 Durukusunannesii valla apartmandaki herkes duymuş ağlama seslerini bana geliyorlar açtır emzir diye sinir oluyorum iyice.
Durukusunannesii sutlukahve07 öyle şeymi olur ya terbiyesizlik bu daha 3 aylık bebek şaka gibi kafana takma sakın onları
sutlukahve07 Durukusunannesii yok canım takmıyorum ama resmen balkondan sesleniyor kadın istersen bir emzir diyor. Bende aaa ben onu hiç akıl edememiştir dedim sinir oluyorum böyle insanlara
sutlukahve07 Denizgozlum tamam canım baktım şimdi netten hesapladım 6 gün olmuş girmişiz gazamız mübarek olsun.
NNF19 sutlukahve07 doğum tarihine değil 40.haftaya göre hesaplayın adı 4.ay atağı ama genelde dengesiz başlar herkeste 🥰
Hasretkoc sutlukahve07 bak emmeıyorsa göğsünde aglıosa zorlama sakın ataktasın suan muhtemelen .kasık bıberon veya enjektorle sütünü sağ ver.
Tugcecivan sutlukahve07 Benimki smdi dört aylık oldu ama.uc ayına girer grmez huy degstrmisti gece uykuları yoktu gündüz kesik kesik uymaya başladı meme görünce cldrasiya ağlamaya başladı smdide öyle bakam dört aya grdik beterin beterini gorucem gibi herlde merakla dört ay atağını beklemkteyim 😂