Seldasngl Prima aktif Bebek kullanıyorduk, sünnet oldu yakın zamanda (bir beden büyük, bez alacaktık) her çişte değiştirim bekletmem, Prima ziyan olmasın diyerek baby&me almıştık. İyileştikten sonra 10 15 kadar kalmıştı. Normal bez alma aralığında almaya başladım Baktım ne pişik oluyor (9 aylık oldu çok çekmiştim piştikten) ne iz yapıyor, ne de sızdırıyor tesadüf lalettayin aldığımız bez favorimiz oldu resmen 😊 tabi her bebek farklıdır diyerek tavsiye ediyorum.