Normal doğum yaptım 3 ay oldu ama adet oluyorum 7 gün sürüyor bitiyor 1 hafta geciyor gene oluyorum doktora gittim ilaç verdi ama o ilaçlar beni hem halsiz yapıyor hem mide bulantısı baş ağrısı yapıyor 3 gün felan kullandım eger düzen olmazsa tekrar gel parca alıcaz dedi parça alımından korkuyorum hem çok acıtıyormuş hem 20 gün felan insan kendine gelemiyormuş diyolarki dogumdan sonra öyle düzensiz olman normal 1 sene bile öyle olabilir bilgisi olan var mı sizce normal mi ve şu parça alma muhabbeti nasıl?