Kızlar 1 aylık kızım var ilk zamanlar sarılık var diye bir saatte bir emzirdim uyandırdım zorla şimdi sarılık geçti fakat bebeğim sürekli ağlıyor gecesi gündüzü yok her agladiginda susturmak için emzirmek zorunda kalıyorum tam uykuya dalıyor besigine koyuyorum çığlıkla kalkıyor kendiliğinden beşikte uyumuyor kolik dedi doktor ama gece gündüz ağlıyor uykusu 30 dakika 40 dakika sürekli sakinlesmesi için kucağıma alıyorum ne yapmam lazım bana yol gösterin çok yorgun uysuzum nasıl bir düzen verebilirim 😔🤲