Leventin_annesi Ya oğlumun hafif ateşi var 4 buçuk aylık fitil tam mi verim yarım mi hiç hali yok doktorumuz 2 aylıkken yarım ver demişti faydasını görmemiştik acill
Gunes55 Leventin_annesi hafif atese calpol fitil son care bence. Ille fitil vereceksende yarim fitil. Cunku acilde ogluma yarim vermislerdi 10 aylikti. Kafasini islatmadan vucudunu ilik suyla yikayip uzerini incelt yine dusmuyorsa calpol 39u gorurse fitil bence. Cok gecmis olsun
bir_pasa_annesi Leventin_annesi biz 50 günlüktü sünnet ettirdik tam verin demişti bir sıkıntı da olmadı zaten küçücük bir şey
Cns_28 Leventin_annesi ölçmeden ilaç vermeniz sakıncalı olabilir bazen alnı sıcak oluyo benim oğlumu da ateşi var danıyorum ama ölçtüğümde düşük oluyo ateşi. İsteyebileceğiniz ni komşu falan yok mu
Echche Gunes55 benim 10 aylik tam verdirdiler günde 1 kere. Ne dedikleri belli değil bu doktorlarında
Leventin_annesi bir_pasa_annesi aynen bende öyle yapmayı düşünüyorum uyku oluyo mu sizde korkuyorum uykuya dalinca
atopiklininannesi Leventin_annesi canım fitil hemen verme bebek bu sefer her ateslendiginde şurup yetersiz geleceği için fitil vermek zorunda kalırsın yüksek ateş olmadığı sürece alıştırma onun dışında bi çay kaşığı calpol verebilirsin madem teksin korkmaman rahatlaman için
atopiklininannesi Leventin_annesi Echche tam da verebilirsiniz fitili zaten fark etmişsinizdir verirken bi şekilde elde eriyor yine tam verememiş oluyorsunuz