AntiFilozof Merhabalar , 2 aylık bebişi olan anneler gündüz uykularınız nasıl gündüz kaç kere uyuyor bebekleriniz. Çok merak ediyorum
Ishakpasa AntiFilozof bizde 2 ay 20 günlüğüz. Çok zor dalıyor daldı mi 2 saat uyuyoruz. Ama uykumuz çok hafif en ufak şeyde uyanıyor. Gün içinde 3 kere uyutuyorum.
pamuksekerinannesii AntiFilozof ay burdaki bebeler mi cok akıllı benim kiz mi inat 2 aylikken tobe billah ne gece ne gündüz asla uyumazdi artık nefes alamıyordum simdi 6 aylık o zamanlara kabus gibi bakıyorum 😂
prenses_annesi21 2 ay 11 günlük bebeğim sabah en geç 8 de kalkar emer yarım saat sonra uyur 1 saat kadar gün içerisinde tekrar uyur bazen 2 bazen 3 saat belli olmuyor
Burcinisp Benimki 2 ay olmak üzere. Gündüz uyku rutinimiz yok. Bazen uyur bazen uyumaz. Kafasına göre takılıyor 😀😀gece uyusun bana yeter
AntiFilozof Burcinisp ben yazdım sandım bi an😂 ama gündüz hiç bi işimi halledemiyorum hep dibinde olayım istiyor
Burcinisp AntiFilozof benim ilk çocuğumda öyle idi. Bu da öyle. Bende uyumazmışım. Yine şimdiki kızım arada uyuyor. İlki hiç uyumazdı. Uyuyunca alla alla bu niye uyudu derdim. 🤣bende zor yapıyorum yemek falan ama napiim. Koala gibi tepemde takılıyoruz. Bi tek arabada giderken uyuyor.
AntiFilozof Burcinisp bizimkide öyle arabayı pek seviyor ama dediğiniz gibi bebekken bende pek uyumazmışım
AntiFilozof pamuksekerinannesii benimkide asla ama asla uyumuyor bugün bebek arabasıyla 4 kez tur attım sırf uyusun diye
pamuksekerinannesii AntiFilozof bende bebek arabası ile gezdirirdim evin içinde hirka giyer icime sarardım kundak yapip kucağımda uyutrdum son çözümü otomatik Ana kucağında bulmuştum
Burcinisp AntiFilozof öğlen uyumaması anneye zor tabi ama varsın uyumasın. Bizimkiler uyuyupta hayatı kaçırmak istemiyorlar 😜😀😀
Burcinisp AntiFilozof yani ben bi tane uykusuz büyüttüm. Bunu da büyütürüm. İnş uyur sizinki. 😊😊🙏🏻🙏🏻 Ama uyumuyorsa da inatla uyutmayı denemeyin.