Pudrabeyazim Bebegim 16 aylik dun geceden beri cok sık hapsurdu bugun aksam itibariyle burun tıkanıklığı ve akıntısı basladi hiysuzluguda var ama atak döneminde de ayni zamanda covit belirtileriniz nasıldı saglikci bir anne olarak tecrübelerinize talibim 😊
Oozzee Pudrabeyazim biz 31 Mart’ta pozitif çıktık, biri 27 aylık diğeri 5.5 aylık iki oğlum var. İkisinde de sadece 1 gün hafif ateş, hafif de burun tıkanıklığı oldu. Hapşırma vs olmadı.
monaroza1 Pudrabeyazim eşim 8 nisanda test yaptırdı 9 unda gece belli oldu bizim belirtiler de 11 inde başladı bebeğim 2 ay 24 günlüktü o gün çok ateşlendi 39 ları gördük ateş halsizlik huzursuzluk ishal vardı arada kusması da oluyordu antibiyotik ve ağrı kesici iki serum takıldı peşpeşe sonrasında da evde antibiyotik calpol ve dolven kullandık ateşi 5-6 gün kadar devam etti yükseleceğini anladığım an ılık suyla pamukla siliyordum vücudunu karantinamız daha 4 gün önce bitti şuan çok şükür iyiyiz ama arada huysuzluğu oluyor ben biz bile daha tam atlatıp kendimize gelebilmiş değilim küçücük yavrum nasıl dayansın 😔 size de çok geçmiş olsun inşallah hemen atlatırsınız 🌸
Misirekmegii Pudrabeyazim geçen hafta pozitiftik bebeğim.ayni zamanda dişte çıkardığı için çok mızmız ağlak ve 2 gece ateşliydi. Bebeğim için bol su ıhlamur c Vitamini çorba yoğurt fln icirdim. Kendimizde ıhlamur bal limon zencefil karışımı c vit Zerdacalli çorba çiğ sarmisak Zerdacalli yoğurt yedik durduk
Pudrabeyazim Misirekmegii bende bugun ıhlamur yaptim limonlu falan icti bayagi portakal falan veriyorum ama ne olduğunu da bilemedim babamiz.da saglik calisani ondan.mi geldi anlayamadık oda gecen hafta ayni boyleydi