gokaybulutbey Bizde de aynı durum var muhtemelen ayaklarını hep içi ice egdikleri için bir de yürümeye başlayan kadar vücudun ağırlığını öne vetirlermis o yüzden tırnak batması ,kızarma ,tırnak kalkması gibi bir çok sorun olabilir demişti doktorumuz ama geçici olarak iletti..Ben hafiften tırnağını kaldırıp yuvarlak kesmeye çalışıyorum hafiften düzelir gibi oldu