Omerfaruki Merhaba iyi akşamlar herkese 9.5 aylık bebeğim var ve 15 gun once ilk adet oldum hala bitmedi ne namaz kılabiliyprum ne oruc tutabiliyorum acaba uzun surmesi normalmi? Birde kimse bilmiyor mazeretli oldugumu goren cocuk buyudu tut orucunu dıyo 😕
Birceninannesi Omerfaruki 10 günü aşan kanama özür oluyo diye biliyorum yani oruca namaza devam edebilirsiniz sanırım bi araştırın isterseniz
snowflake Benimde 3 aylık bebegim var nisan 17sin de oldum sonra spiral taktırdım ve hâlâ duracak gibi degil
Omerfaruki Birceninannesi bnde oyle bilmiyorum ama leke değil o yuzddn mazeret sayılmıyor diye biliyorum