Dilcem28 Iki doktora gostermişsin biri normal, biri anormal demiş bence icini rahatlatmak icin bir doktora daha göster. Yani 6 yil okumadim asla bilemem ama bence bana göree gayet normal bir davranış, bizim bile gozümüzun elinde el şıklatsan yada alkiş yapsan refleks olarak göz kapatıyoruz, son derece normal geldi bana ama dedigim gibi bir doktor daha görse hiç yoktan sizinde iciniz rahatlar