Bayanlar merhabalar.kızım 22 aylık geçen gün ateşlendi acile götürdük boğazı çok az kızarmış dedi antibiyotik ateş düşürücü verdi.3 gün oldu ateş düştü ama huysuzluk fena gece uykudan uyanıp ağlıyor bi yeri ağrıyor ama neresi.ağzını açıp bakamadık kitliyor resmen. 2.azı olabilir mi daha önceki dişlerde ateş ishal olmamıştı.çocuğun huyu değişti günün 24 saatinin 20 saati ağlamayla geçiyor .2.azı dişini çıkaran bebeklerinizde ne gibi belirtiler olmuştu?