Simge_ ne yersen ye eğer sütüm yok diye sitres yapıyorsan sütün zaten olmaz canım. Ben bizzat yaşadım sitres yaptım ve sütüm gitti sonra yavaş yavaş toparladım. Hiç sitres yapma rabbim kuzunun rızkını bi şekilde belirlemiştir yetmezse mama verirsin dünyanın sonu değil, emzirince daha iyi anne olmuyosun bu şekilde düşün rahatlat kendini. Kafan rahatladıkça sitresin azaldıkça sütün çoğalır allahın izniyle