yavrusununannesii oyle bi zorunlulugun yokki ben sabahlari sut beriyorum aksamlari mama veriyorim gece kalktiginda emziriyorum soyle dusunuyorum sonucta 2 yasina kadar bagisiklik icin anne sutu almasi gerekiyor anne sutu yoksa da mama almasi lazim normal sutte anne sutu beya mama icindeki gibi icerige sahip degil ama yine de sen bilirsin ben mesela yavas yavas mamadan da memeden de kesmek icin sute yoneldim sute alissin 2 yasindan sonra tamamen mamayi bitircem ama kimisi daha erken mamayi birakiyor otuzden onun yerine sut veriyor olabilirler sen eger mamayi azaltmak istiyorsan yapabilirsin ama 1 yastan sonea mama verilmez diye bi kaide yok kuzenim 2.5 yasinda cocuklari var hala mama veriyor