vebebek Merhabalar, 1 yaşında oğlum ve artık sütüm neredeyse yok, mamaya başlayalım dedim ama içiremiyorum. Suluk ile denedim yok, biberon zaten ağzına almıyor, ne yapmam lazım?
Melekbeyaz vebebek 1 yaşından sonra mama kullanmaninda pek anlami yok icmiyorsa zorlamayın normal yemek yedirin süt icirin 1 yaşından sonra mamayı kesmeye çalışıyor herkss
lazannesi vebebek canım sen bilirsin ama bence emzirmeye devam et zaten artık gece beslenmesi yapmasada olur kilosu iyiyse.. gündüz ek gıdayla doyur gece de sütün az olsa bile ona yeter alışkanlıktan meme arıyordur
Melekler vebebek büyümüş zaten canm gerek de yok bence mamaya bende hala emziriyşrum gece uyanmasın diye 1 biberon sütün içine cicibebe koyup içiriyorum. Gündüz zaten yemek yiyor çorba meyve
vebebek Melekbeyaz 2 yaşına kadar anne sütü ya da mama diyor aslında bizim doktorumuz, siz nasıl yaptınız?
vebebek Melekbeyaz evet doktor 2 yasina kadar anne sütü ya da formül mama dedi ama içmiyor bizimki, nasıl alıştıracağım bilemiyorum
Mom44454 vebebek bende alıştıramadım emziriyorum mecbur hamile olduğum için bırakacaktım bir kaç doktor kes hemen dedi bir kaçı da devam et dedi ama karnımdaki bebek kilo almıhor galiba bu ay kontrolünde de eğer kilo almamışsa keseceğim mecbur oğluöa da pınarın devam sütünü veririm 14 aylık olmuş olur oda😞
vebebek ikizbabymom kaşık maması denemedim ama formül mama yemiyor, onda da ihtiyacı olan vitamin mineraller var aslında