kullanici_adi_yok benim eşim biontech oldu, benim de seçimlik hakkım kalırsa eğer biontech olmayı düşünüyorum.
Ailemiz sinovac oldu, aslında geşeneksel bir aşı yöntemiyle oluşturulmuş bir aşı sinovac, ilk başta ben de onu tercih ederim diyordum fakat mRNA sisteminin koruyuculuğunun ilk dozdan itibaren çok daha yüksek olması dolayısıyla ve şirket araştırmalarından sonra biontech’te karar kıldım.
Eşimde yan etki yapmadı. İlk gün akşamı birqz kol ağrısı oldu. Gece uykuları deliksiz ve ağır oldu, bir hafta sonra bir sabah yoğun üşüme hissetti ama akşamüstü geçti hemen. Bir gün de çarpıntı hissetti, dinlendirdik, iki saat içinde geçti.