-nuurr9206
Sadece salya diyeceğim çünkü çok çok şükür ateş huysuzluk uykusuzluk problemimiz olmadı. Biz hiç beklemiyorduk diş, komşu anne muz yedirirken parmağı değmiş, dişleri var ya dedi baktık dişleri çıkmış 2 tane hem de 😂🙈 Huysuzluk uykusuzluk ara sıra zaten hep oluyor bebeklerin, ama özellikle aşırı olduğu bir zaman hiç olmadı. Ama eline aldığı her şeyle dişleriniz kaşıyordu, şimdi düşününce anlıyorum. Gurbetteyiz bir büyüğümüz yok ilk bebeğim, cahillik, diş miş haberim yoktu valla 🙈Şimdi de üst dişlerini sürüyor hep mesela, belki üstler de çıkacak yakında 🙏🏻🙏🏻 Umarım en kısa sürede siz de sorunsuz atlatırsınız 🥰🥰