Kzılar 18 aylık oğlum var. Bazen günde 5 kere kaka yapıyor ve ne yerse 1 saat içinde çıkartıyor . Kakası hiç sindirlmemiş oluyor.. yulaf muz bulgur havuç va hepsini kakasından göreviliyorum😏😏 diş kakası derler eskiler buna ama brn anlamadım. Bazen çok sık olunca bir üzülüyorum. Gıdalardan hiç vitamini almıyor demek ki😞😞 Başına gelen var mı? Önerisi olan?