Ayse_54 Kızlar, kızım bugün tam 2 aylık oldu. 2 gündür gündğzleri çok güzel emiyor ama saat 6 yı bi geçiyor 1 saattir uğraştım emmek istiyor ama emmiyor ağlıyor geri çekiyor kafasını nedendir acaba yaşayan var mı
May01 Ayse_54 gazı olabilir bi de akşam olunca sinirli olıyorlar gazları da çok oluyor. Benim bebeğim de öyleydi 7 den 10 a kadar hep ağlardı zorla uyuturdum. Gaz problemi varsa doktorunuza danışın damla önerir. Akşam siniri için de loş ortam sessiz sakinlik yapabilirseniz karın masajı falan iyi gelir rahatlar.
BuketMina Benim kızımda 1 ay 20 günlük. Gündüzleri hiç problem yok akşam 19:00dan sonra emme problemi yaşıyoruz aynı bu şekilde. Doktorumuza sorduğumda gaz dan dolayı olabileceğini söyledi. Kucağınıza alın ve sakinleştirmeye çalışın. Işıkları düşürün. Sakinleşince uyumaya döndüğünde emzirmeyi deneyin. Ben bu şekilde iyi sonuç alıyorum.
Ayse_54 BuketMina gündğz sürekli emiyor yarım saatte 1 yada 1 saatte 1 geceleri uyuyor 4-5 saat bazen zorla kaldırıp biraz emziriyom sabaha kadar yinr drvam uyuyor
Ayse_54 May01 2 gündğr böyle biogaia var bizde damla şimdi onu verdim masaj yaptım yrım saat uyudu uyandı emmemeye devam ederse ne yapmam lazım
May01 Ayse_54 nasıl bebeginiz bugün de aynı mı. Biogaia yı düzenli kullanın o bağırsaklarındaki faydalı bakterileri geliştirmek için bizi de o rahatlatmştı. Yediğiniz içtiğinize de dikkat edin gaz yapan şeyler ister istemez nasıl oluyorsa bebeğe de gaz yapıyor.
C_E Ayse_54 benim kızında 40 günlük aynı durum bendede var 1 haftadır gündüzleri emiyor akşam oldumu emmek istemiyor ağlıyor bende mecbur sagdigim sutu biberonla veriyorum neden olduğunu daha cozemedim emzik aliyor belki ondandir
AND-20 Ayse_54 gazını çıkaramadığı için yapıyo karnının altına yastık koyup yüz aşağı yatırın daha rahat çıkarır
Hatice651 Ayse_54 bizimde 3 ayligiz bizimde oyle oluyor bazen hemen yatiiryorum gaziini cikariyorum bazende sirtini sivazliyorum o zaman rahatliyor emiyor yada azcik dolaştiriyorum boyle seviyorum konuşuyorum sonra tekrardan deniyorum ama ozel bir sebebi varmi bunun merak ediyorum 🤨
Hakangizemklncc Ayse_54 gaz sancısı vardır mutlaka çünkü bizde öyleyiz 6 7 diyince ağlamaya başlıyor damla falan kullanıyor musun
Hakangizemklncc Ayse_54 ben metsil kullanıyorum faydası oluyor doktorun gözetimi altında dene bence belki etkisi olur çok zor bir durum inanın anlarım inşallah tez zamanda geçer 🙏