Kbrasg Gaz sancısına hamak iyi gelir diye okudum bir kaç yerde eskiden bebeklere hamak salıncak yaparlarmıs o yuzden gaz sancısı cok olmazmış. Bilgisi olan vaar mı bu konu da? almayı denemeyi düşünüyoruö
Nurdem0433 Kbrasg ben büyük oğlumda almıştım işe yaramıştı küçük oğlum doğmadan yine aldım ne olur ne olmaz diye hiç kullanmadım daha paşa hamak kullanmıştım çokta memnun kaldım çantası da var piknikte falan çok işe yarar
Denizkiziii Kbrasg valla iyi geliyor ben aldım kolikti sakinleşiyordu hatta şimdide satıyorum düşünürse
Kbrasg Nurdem0433 Aslında onların sallama mesafesi kısa diye tavana monte almayı dusunuyorum. Ama bşr yandanda onu istediğin yere taşı rahat rahat o var bilemedim çok gazlı bebbeğim işe yararr mı sizce yaylı hamaklar
Nurdem0433 Kbrasg yaylıyı bilmiyorum internetten paşa hamak diye bir bakın benim Oglum kolikti ve göbek fıtıgı olmuştu benim işime hamak ve emzik yaramıştı