Dogudabirogretmen Melminnn benim de aşı sıram geldi ama randevu oluşturmayacağım. Zaten randevu talebine girince bile emziren ler hakkında yeterince araştırma olmadığı e nabız da yazıyor. Siz bilirsiniz tabiki
Zulalll Bende burda bekleyeyim😊Asi siram geldi henuz randevu olusturmadim.Almanya da kuzenim var doktor.Orada emziren ve hamilelere asi yapilmadigini soyledi.Kafam karisikti iyice karisti😔
SemaBade Haftabaşı ilk dozumu oldum, birçok doktorla görüştüm hepsi olmam yönünde tavsiyede bulundu, kendimde internetten araştırdım ve oldum. Olduktan sonrada normal hayatıma emzirmeme va devam ettim hiçbir sıkıntı olmadı.
Melminnn SemaBade bazı doktorlar da sağıp birkaç gün süt vermeyin diyorlar insan ne yapacağını şaşırıyor