Zalimsin 19 değer ile 2 gün fototerapi aldı kanında da enfeksiyon vardı 2 gün de onun için yattı. İlk gün değeri düşmüştü yüksek olmasına rağmen
isilhanim Zalimsin çok iyi. Neye göre 2 gün kaldi acaba Bizim değer düşerse bugün taburcu ederler insallah
AlpAnnesi94 isilhanim Yeni annesin ve bunlar seni korkutuyo. Ama korkma hepsi geçecek bebeğinin sarılığı böyle böyle düşecek. Benimde bebeğim kaldı ve daha sonra yine sarılık yükseldi yine kaldı sabaha kadar gidip emzirdim. Geçiyo korkma😊
isilhanim AlpAnnesi94 İnşallah :( Bundan sonra bir daha olmaz inşallah bugün taburcu olsak keşke. Çok teşekkürler 🙏
isilhanim gocebebirbayan Evet özel oda tuttum ışık terapisi kuvezde odada yapıldı bende yanında kaldım 2 saatte bir çıkardım kuvezden emzirdim geri koydum. Eşimde kaldı aynı oda da
gocebebirbayan isilhanim bize bundan hiç bahsetmediler , her hastane de yok sanırım. Söyleselerdi biz de tutardık özel oda