Mrs_Mert ReisinKizi 18 aylık oldu kızım. Ama henüz deldirmeyi düşünmüyoruz. Bilmiyorum ne zaman nasıl olur 🤷🏻♀️
Deletedmom0099 ReisinKizi gümüşçüde deldirdim eczanelerde yasak şuan çünkü aydan önce kulak memesinin hissi daha az oluyormuş o yüzden erken deldirdim, kimse erken demedi
ReisinKizi Blndla büyüyünce de ister heralde kız sonuçta 😂 bence küçükken delinmesi daha mantıklı ama zamanı konusunda emin değilim
Anneyim_35 ReisinKizi okuduğuma göre 3 yaş ideal deniyor benim kız da temmuzda 3 yaşına basıcak deldirmek istiyorum fakat meraklı kulağını çeker acıtır diye korkuyorum bakalım nasip 🤷♀️
Yelizbsds İdeal yaş 2 mi 4 mü öyle hatırlıyorum çünkü kulak memesi kelişmesi o zamanlar yavaşlıyormuş
Mom091 ReisinKizi sprey sıkıyorlar. Hiç ağlamadı diyemem ama düşündüğüm kadar asla ağlamadı. Kuyumcudan çıkarken çoktan susmuştı😊
Ekim-4 Günah ben kıyamam gözüme güzel görünecek diye üzerine yattıkça bile ağrır o küpenin. Ben deldirmicem kendi büyüyüp isterse gitsin deldirsin.
Pelusunannesi Ben 5 yaş gibi düşünüyorum veya okula başlayınca veya ne zaman isterse 😄 Benimde kulagım delindiğinde ilkokuldaydım anneminde mantıgı bu olmus ne zaman istersem 💛