Sibellamom bakış açınızın güzelliği 😍 hiç böyle düşünmemiştim yani dediğim gibi çok sütüm yok ama bebegim çok sık emiyor doymasa ağlar heralde diye düşünüyorum ama ağlamıyo öyle şükür bazen sadece göğsüm dolnayinca anlıyorum doymadigni mama veriyorum 🤷