Esra96 Hayırlı Ramazanlar Ben 8. Ayda dogum yaptım 2.5 ay emzirdim sadece sonra sütten kesildim ve adet oldum ama hep gecikiyor ben hamilelikten önce hep gününde olurdum ama dogumdan sonra düzensizleşti bu durumu yaşayan varmı