acemilikeseri Hastanede yapılan sünnetlerde bebeğin ameliyathaneye alındığı ve 20-25 dakika sonra getirildiğinden bahsediliyor sünnet kliniklerinde böyle olmuyor sanırım hangisini önerirsiniz ya da siz nerede hangi yöntemi kullandınız?
Esma98 acemilikeseri hastane de öyle dediler. Bebeğimi tek bırakmaya aslaaa gönlüm el vermedi.klinikte yaptık. Çünkü 20 dk falan ağlıyorlar o an babasının yanında olması kesinlikle gerekiyor. Elini tuttu sakinleştirdi. En azından ne olup bittiğini gözümüzle gördük. Daha çok küçükler
Kk41 acemilikeseri Klinikte yaptırdık çocuk cerrahına yanındaydık 4 buçuk aylıktı şarkılarla oyunlarla elini tutarak çok sakin bi şekilde oldu😍 Çok memnun kaldık. hastanede ameliyathaneye göndermeye içim elvermedi🥲
MarlaSinger acemilikeseri hastanede sünnet oldu oğlum. Sonuçta bi ameliyat. Ne olacağı belli olmaz hastanede olmalı
Kadriye2411 Doktor muaynehanede yapıldı bizde yanındaydık çokta güzel geçti güle oynaya ben küçük çocuğun yalnız bırakması taraftarı değilim travma olabilmesi açısından anneyi görmeli
irva acemilikeseri Hayır değildim.Fakat doktorum iyiydi bildiğim güvendiğim biriydi.Zaten genel anestezi ile oldu.
Utkucan acemilikeseri kesinlikle hastane aksi bir durumda klinikte veya evde müdahale imkanı daha kısıtlı hastanede de ameliyathane ama bir kapı ötedeydi oğlum sesini duyuyordum hemşireler şarkılar ninniler açtılar zaten öyle zannettiği gibi birşey değil zaten oğlum 39 günlüktü o dönem çok algılamadığı için yaptırdık yanında olmamamda çok bişey değiştirmedi ayrıca bazı hastaneler alıyor yanına
acemilikeseri Utkucan mantıklı olan hastane evet ama 6 aylığız biraz farkında artk bişeylerin korkmş hissetmesini istemiyorum
Utkucan acemilikeseri emin olun birşey olmaz hemşireler o kadar nazik davranıyor ki şarkılarla falan anlamaz bile birde dediğim gibi bazı hastaneler içeri alıyor onu met bir şekilde öğrenin hayır sünnet esnasında aksi bir durum olsa diğer türlü dediğim gibi müdahale imkanı kısıtlı risk almayın derim yani yine siz bilirsiniz