Merhaba 1 ay 20 günlük kızım var sadece emziriyorum emdikten hemen sonra çıkarıyor biraz yatırıyorum gazını çıkarmak için alıyorum bu sefer de kusuyor. İkinci çocuğum ilk kızımda böyle değildi o kesik kesik çıkarırdı ama bu direk çıkarıyor emdiğini falan fışkırıyor sanki resmen kucağımdayken gazını çıkarırken üstüm falan hep kusmuk oluyor yere bile akıyor. Pazartesi günü hastaneye götüreceğim neden bu kadar kusuyor acaba bilgisi olan var mı