Benim bebeğimde uyumaz yerine yatırdığımda çok ağlardı,istediği şey anne koynu sıcaklığı koynumda susar orada uyur yatağına bıraktığımda anlardı,bugünler zorlu geçebiliyor vucudun yorgun çünkü ama geride kalıyor şimdi 5,5 aylık durmuyor koynumda zıplıyor deviriyor dönüyor vs. Herhangi sağlık problemi yoksa istediği tek şey sevgidir çünkü kendisini 3 aya kadar hala anne karnında zannediyor henğz doğduğunun farkında değil