DamlaKck Sclkhrmn Hastaneden aldığın doğum belgesiyle birlikte eşin başvuracak canım. Süt parası otomatik olarak çıkıyor zaten. Doğum parasına başvuracaksınız.
Sumsum e devletten baktım da Çocuk parası ödeme aşamasında yazıyor acaba PTT ye ödeme aşamasında mı bize ödeme aşamasında mı ?şimdide gidemiyorum malum Doğumdan sonr 2 ayda geri çekiyorlar parayı diyorlar doğru mu bilginiz var mı
Kuzey-41 Sclkhrmn süt parası icin 170i arayip basvuru yapmisti eşim dogum parasi icinde sosyal hizmetlere basvuru yapiyorsunuz