zeynepduha Bir hafta önce sezaryen doğumla bebeğime kavuştum elhamdulillah ara ara dikişlerimde yanma ve sızlama oluyor normal mi bu durum?
Hasancahitmommy_ zeynepduha normal benimde çok yanıyordu sonra sonra geçiyor 1 ay oldu Doğum yapalı sadece karnım bazen acıyor gecici bir durum