Kızlar oğlum 5 aylık geçen hafta kafasında sivilce gibi şeyler cıktı kırmızı kırmızı. Doktora götürdük süt alerjisi var mı acaba falan dedi. Şuana kadar ilk doğduğunda bi alerji belirtileri vardı ama sonra bitti bende hiç diyet vs yapmadım. 5 aydır da gayet süt yumurta herşey yiyorum. Ne kızarıklık ne mukuslu kaka ne başka birşey yoktu. Doktor ilaç verdi sürdük geçti sonra 2 gün sonra tekrar başladı ama şuan kafasını görseniz heryeri kıpkırmızı sivilce gibi ve kabarık. Dr pek birşey de demedi yani. Böyle birşey yasayan var mı acaba ya. Kendimi süt diyetine soktum dün acaba ondan mı diye . Içim açıyor kafasını görünce. 🤦♀️