Fulyag internette de ilan verdim ama pek iyi dönüşler alamadım ordan.
genelde iş arkadaşlarımıza falan sorduk onlar burda uzun zamandır yaşadıkları için çevreyi biliyorlardı, çocuk bakan kişilerin numaralarını verdiler, aradım görüştüm vs
bulamasaydım ana okulu ve kreşlerdeki çocukların ailelerine ulaşmayı düşünüyordum. Çocuk kreşe başladığı için boşa çıkan bakıcı vardır belki diye😅